19/6/07

Presos políticos n'Asturies


Fai cuantaya que n'Asturies la tixoria de la dictadura de Pachu ya nun se llevaba. Tantu tiempu, tan escaeciu pol devenir del progresu pero en poco más de trenta años nun hai tiempu entovia pa escaezese de la represión sufria nesos alloriantes años.

Ente toa la buRrocracia asociada a la clas política alcuentranse enmazcaritaos dellos personaxes que enfilan el puño enrriba n'aparente defensa de les llibertaes y que na solombra nun son más que la viva imaxen treviniana de Pachu'l dictaor.

Ente too ello de vegada en vegada sal daquien que lloñe de tar callau na rede clientelar política de turnu fai de la defensa de les llibertaes un drechu irrenunciable y altruista, ensin guetar reditos políticos na so estratexia, ello ye una clas sindicalista que'l so enfotu ye la braera defensa de los puestos de trabayu de los trabayadores, que non de los sos trabayadores ( ex.CCOO y UXT ). Candido y Morala, los sos dirixentes, enemigos a baltiar pola rede política de la mal nomada izquierda plural. Felgueroso-Estrada apunta, Trevin dispara.

Vergoña siento de la clas política dirixente que tenemos los asturianos, una clas incrustada nel so propiu beneficiu y el de los sos financiadores (promotores,constructoras,...) quier baltiar Naval Xixón, pa construyir viviendes de lluxu, esí ye'l "quit" del asuntu, lo demás invenciones de la clas política corrupta y de los mass media.

Entemedies d'esta situanza tan los trabayadores de Naval Xixón lluchando polos sos puestos de trabayu.

La mal nomada "izquierda plural" dexó bien nidiu de que llau tá, pero nun van a ser a callanos, está nun-yos va salir de baldré. Dieron en duru, agora sí.

No hay comentarios: